Feeling hot hot hot - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Rofraroan - WaarBenJij.nu Feeling hot hot hot - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Rofraroan - WaarBenJij.nu

Feeling hot hot hot

Door: RoFraRoAn

Blijf op de hoogte en volg Rofraroan

07 Juli 2012 | Verenigde Staten, Palm Springs

Vandaag vertrekken we richting Grand Canyon, we gaan dus de woestijn in. Als echte wereldreizigers bereiden we ons goed voor, we kopen een koelbox, heeeel veel ijs en grote flessen diet coke en water. Onze eindbestemming vandaag is Palm Springs, zo'n 200 km ten oosten van Los Angeles. We weten dat het daar warm kan zijn maar bij aankomst in de middag is het écht hot hot hot hot, namelijk 44 graden! We mogen helaas onze kamer nog niet in en besluiten wat door Palm Springs te wandelen. Dit betekent eigenlijk van de ene naar de andere winkel, want daar is het tenminste koud. Onderweg valt het ons op dat alles hier desert heet. Ook honden blijken het hier warm te hebben, ze hebben zelfs schoenen tegen de hete stenen (al verliezen ze die wel regelmatig). We belanden ook in de winkel 'Custom Hats'. Om de tijd te doden past Annemiek vooral gekke hoeden (zie foto's) en Frans cowboyhoeden. Uiteindelijk kunnen we rond 3 uur onze kamer met airco in (Palm Mountain Resort is echt luxe!). We genieten vooral van de airco op de kamer en durven rond 6 uur zelfs een duik in het zwembad te nemen. Dat is wel even lekker, maar de afkoeling is heel tijdelijk. Het is nu kwart voor 12 en de buitentemperatuur is nog 34 graden!! We hadden ons verheugd om vanavond op ons eerste balkon wat te drinken, maar het is daar niet echt lekker weer voor. Morgen via Joshua park naar Kingman, waar het ook zo warm schijnt te zijn. Hopelijk is de temperatuur in de Grand Canyon echt wat lager........

• 08 Juli 2012 - 09:29

Hetty/ Erik:

Hai Fooks,

Zo te lezen is het een echt avontuur, doen jullie wel voorzichtig. De foto's zijn echt mooi, geweldig, en zelfs Frans staat op verschillende foto's. Frans je bent fotogeniek ha,ha,ha.

Geniet van de Grand Canyon!!

Liefs Hetty/Erik xxxxx

• 08 Juli 2012 - 20:27

Alex:

Volhouden hè?! Het gaat jullie lukken!!!

• 08 Juli 2012 - 20:32

Vul Hier Je Naam In.:

Vul hier je reactie in...

• 08 Juli 2012 - 20:34

Vul Hier Je Naam N..:

Vul hier je reactie cor â

in...

• 09 Juli 2012 - 03:05

Irmalisa:

Ha, bij Arches is het ook hot hot hot, we kwamen hier vanmiddag aan met 36C Pfaff wel even wennen na Yellowstone. We staan op een Koa camping met zwembad en Wifi! Grand Canyon ligt een stuk hoger dus vast koeler! Nog een dagje hitte volhouden! Groetjes en misschien tot ergens in Monumentvalley

• 09 Juli 2012 - 09:27

Cora:

Hallo Schoutjes ,leuke verhalen allemaal en wat warm daar zeg? Volgens het weerbericht krijgen jullie het koeler ! Wij zijn gisteren in de Grand Canyon du Verdon geweest met 32gr!
    Lieve groeten

• 09 Juli 2012 - 09:27

Cora:

Lieve groeten

• 13 Juli 2012 - 16:10

Oma Roos:

Lieve mensen, wat een belevenis. Ik lees jullie reisverslag en zie de foto,s bij Carl en Hanneke. Het is geweldig allemaal. Ik krijg het er koud van. Geniet maar lekker en heel veel liefs van Oma Roos.