Chillen in Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Rofraroan - WaarBenJij.nu Chillen in Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Rofraroan - WaarBenJij.nu

Chillen in Santa Barbara

Blijf op de hoogte en volg Rofraroan

24 Juli 2012 | Verenigde Staten, Santa Barbara

We kunnen tot 10 uur ontbijten, dus tot 9 uur uitslapen en dat doen we dan ook.  Na het ontbijt lummelen we wat. Het enige dat we echt willen vandaag is zwemmen! Omdat er 's ochtends nog mist van zee is en het te koud is om te zwemmen, besluiten we toch maar op pad te gaan, dit keer naar de haven van Santa Barbara. Wederom lopen we en omdat we langs wel hele leuke winkels komen, wordt het toch ook weer winkelen. Er is namelijk een Abercrombie & Fitch winkel, met opruiming! Het lukt Roos en Annemiek dan ook om ons vvor ieder nog een T-shirt 'af te troggelen'. Maar dat is echt het laatste! Als we bij het strand aankomen is de zon inmiddels doorgebroken en is het een graadje of 20. Heerlijk weer, maar net te koud voor zonnen en/of zwemmen in de zee (hoewel het wel gedaan wordt). We lopen verder naar de haven en daar is, zoals altijd, van alles te zien. Wederom zijn de vliegende pelikanen ons mooiste kijkobject! We lummelen lekker rond en besluiten met de shuttletram weer terug naar het hotel te gaan. Uiteindelijk is het 5 uur als we in het zwembad liggen. Het begint dan echter al weer af te koelen, dus heel veel zwemmen we helaas niet. Maar we zijn wel weer uitgerust! Na het eten gaan we op tijd naar bed, want morgen staat onze 2e rustdag op het programma..................... Naar LA voor een bezoek aan de Universal Studio's. Omdat het 1,5 uur rijden is en je vooral 's morgens lange wachttijden kunt ontlopen, willen we om 6 uur opstaan...............